Programy partnerskie
Jak zarabiać w programach partnerskich?

Trafiło się ślepej kurze ziarnko ;)

Opublikowano dnia Monday, 14 September 2009 przez Łukasz Jarzembowski

W programie partnerskim Mapy Zdrowia nie działam zbyt aktywnie. Pora jednak to zmienić, gdyż prowizje możliwe w nim do zdobycia wyglądają bardzo atrakcyjnie. Poza tym firma co jakiś czas organizuje konkursy dla najaktywniejszych partnerów. Ostatni był w lipcu, a ja właśnie przed chwilą przeczytałem następujący e-mail:

Witam,
Po ostatecznym podliczeniu zamówień z miesiąca lipca widzę, że zabrakło Tobie tylko 2 zł do spełnienia warunku konkursu (minimum 50 zł zarobione ze sprzedaży bezpośredniej w lipcu).

Tak więc w drodze wyjątku postanowiliśmy przyznać Tobie nagrodę :-)

Napisz co wybierasz (dowolna książka do 50 zł lub dowolny produkt z naszej oferty) i podaj swój adres.

Zalogowałem się do panelu i rzeczywiście - w lipcu trafiło mi się jedno zamówienie z którego otrzymałem 48zł prowizji :) Jak przysłowiowej kurze ziarnko ;)

Cała moja dotychczasowa aktywność w tym programie ograniczała się bowiem do postawienia kilku bannerów w serwisie zapleczowym opartym na automatycznym Scuttle. Ruch na nim jest minimalny - ok 1-2 osób / dzień. Jak więc widać - zrobienie “czegokolwiek” gwarantuje “jakiekolwiek” efekty (oczywiście wprost proporcjonalne do włożonego wysiłku). Jak to powiedział Brian Tracy:

“W ostatecznym rozrachunku i tak zawsze dostajesz zapłatę za swoje REZULTATY.”

Tak więc bierzmy się za tworzenie rezultatów ;)

Jeżeli spodobał Ci się ten wpis, proszę go
lub poleć przez inne serwisy społecznościowe: dodajdo    
Łukasz Jarzembowski Łukasz Jarzembowski, autor bloga - od 2006 roku łudzi się, że będzie bogaty... ;-) ale nadal ciężko nad tym pracuje. Programuje, bloguje, i pozycjonuje, tworząc i promując swoje e-biznes­y. kontakt
 

Wpisy podobne do "Trafiło się ślepej kurze ziarnko ;)"

    No related posts

Jeden komentarz do “Trafiło się ślepej kurze ziarnko ;)”

  1. Zanim założysz PP… | Programy partnerskie napisał:

    [...] na prowizje dla partnerów. Lepiej z biegiem czasu (i obrotów) ją podwyższać lub organizować konkursy dla aktywnych partnerów, niż podejmować niepopularne decyzje i nastawiać partnerów przeciwko [...]

Skomentuj